domingo, 16 de octubre de 2016









LOGO & INKSCAPE

En aquest projecte os enseñare a crear el nostre propi logo de empresa amb l'aplicació INKSCAPE.


  • Per començar jo el que he fet a sigut anar a la barra d' eines que hi ha a l'esquerra seleccionar l'opció de fer circumferencies.
  • Despres d'haver modificat la rodona de tamany i de color  he añadit el mateix que abans pero aquesta vegada ho cambio per un triangle amb el que tambe le modificat al meu gust.
  • Seguidament he buscat a Google una imatge d'una clau musical, he agafat la que mes m'ha agradat i me l'he guardada al meu ordinador, despres hi he posat la imatge conjunta amb les formes anteriorment que he creades i li he donat forma al meu loggo.
  • Finalment he agrupat tots els components en un mateix per assegurar que no hi cambies res, per acabar he procedit a posar el nom que representi a l'empressa "ALLJJ" añadint un text.
     Aqui os deixo el resultat del meu propi loggo:






COM FER UN BLOC

En aquest blog us explicare el procés de creació d'un bloc propi.


  • Primer es necesita un compte de Gmail, sino hi tenim es crea un en un moment.
  • Una vegada ja obtingut el Gmail procedim a entrar en el següent enllaç:

     
                                            https://www.blogger.com/


  • Al entrar al enllaç et demanara la contraseña de Gmail, a dalt a l'esquerra hi trobareu una pestañeta en la que hi fica "Nou Bloc". Quan hi trobem la pestañeta li donem
  • Ja creat el vostre propi bloc posant-li el nom que hi vulgeu, ja podem procedir a crear el nostre propi bloc al nostre gust.


COM FER UN PERSONATGE PER A UNA APP

En aquest blog us explicare el procés que vaig utilitzar per a crear-me el meu personatge virtual per a informática.



  •  Per començar el primer que vaig fer va ser un dibuix a paper sobre el meu personatge, seguidament vaig tenir que anar al Play Store i descarregar-me 
    una aplicació per móvil que es diu CamScanner. Com el seu propi nom ja indica serveix per escanellar el nostre dibuix per poder-lo pasar a imatge al nostre ordinador, aqui podeu veure com va quedar:

                                                       
  • Després de pasar la foto del meu móvil al ordinador vaig tenir que anar a descarregar una altre aplicació pero aquesta a l’ordinador, es diu GIMP 2 que te un estil al Paint pero aquesta es mes renovada i millor, 
                                                     http://www.gimp.org/downloads/


  •  Seguidament de obrir la aplicació GIMP i veure el funcionament de tot (que per cert es molt sencilla i simple d'utilitzarvaig posar la foto del meu personatge al programa per poder pintarlo. El personatge el vaig tenir que augmentar i pintar pixel a pixel ja que volia que quedes tot net i ben pintat, va ser una feinada pero despres de estar dos tardes pintant el dibuix vaig acabar, finalment vaig tenir que pasar el archiu en que estaba guardat el dibuix a mode imatge .JPG ):


APLICACIÓ GIMP


DIBUIX FINALITZAT I EXPORTAT A  . JPG
  
  • Per últim li vaig enviar el meu personatge a la professora d’informàtica per que ella qualifiques el meu treball.


No hay comentarios:

Publicar un comentario